Kontakta Sara på Balansakademin 

Vill du anlita mig eller diskutera ett samarbete? Hör av dig till mig, så återkommer jag så snart jag kan. Jag ser fram emot att höra från dig!

Du kan även mejla direkt till .

Fyll i formuläret nedan.

integritetspolicy

Vill du hålla dig uppdaterad? 

Skriv upp dig på maillistan för att få senaste nytt, direkt i din mailkorg. 

integritetspolicy

Onlinekurs 1 öppnar den ..(datum).. 🌻

Är du intresserad av Onlinekurs 1? Vad roligt! 😊 Kursen öppnar den ..(datum).. och finns tillgänglig fram till ..(datum)..

Signa upp dig på väntelistan! Skicka in din intresseanmälan i formuläret nedan så du får uppdateringar om Onlinekurs 1 via email.

Intresserad av en onlinekurs? 

- Kul! Signa upp dig på väntelistan här i formuläret så får du uppdateringar om kursen via email.

Skriv upp mig på väntelistan!

integritetspolicy

Workshop: 

Hållbart Ledarskap i praktiken 

Ledarskap som gör skillnad börjar inifrån. Våra workshops ger verktyg för att navigera i komplexitet med tydlighet, stabilitet och fokus. Det handlar inte bara om att orka – utan om att leda med integritet, närvaro och riktning. Skräddarsytt. Effektivt. På riktigt. Halv- eller heldag, alltid skräddarsytt efter er verklighet och era mål.

1:1 Coaching för hållbart ledarskap 

För ledare som vill stå stadigt i sig själva – och leda med både närvaro och kraft. Det här är ett skräddarsytt coachingpaket i 1:1-format – en plats för reflektion, fördjupning och skarp utveckling. Du får stöd att navigera i komplexitet, fatta kloka beslut under press och samtidigt vara sann mot dig själv. Innehåll och upplägg formas utifrån dina behov och mål.

Varför Balansakademin gör skillnad:

Utveckling på djupet

Deltagare går härifrån med ökad självinsikt, strategisk skärpa och förmåga att leda med hållbar styrka. 

Skräddarsytt upplägg

Halv- eller heldag, alltid anpassat efter era mål och utmaningar. Reflektion, övningar och konkret utveckling.

Vi vet vad som krävs

Med erfarenhet från både näringsliv och ledarskapsutveckling erbjuder vi träffsäkra insatser som gör verklig skillnad.

Om mig 

Hej! Jag heter Sara Edholm och är grundare av Balansakademin. Med en bakgrund som civilingenjör och med många år i näringslivet i ryggsäcken hjälper jag idag ledare att utveckla ett hållbart ledarskap – med inre trygghet, tydlig riktning och balans i vardagen. 

Jag tror på ett ledarskap som förenar mänsklighet och skärpa – där verklig förändring börjar inifrån.

Få nyheter först

Skriv upp dig för att få uppdateringar om våra kommande workshops, coachingpaket och digitala utbildningar. Du får inbjudningar, förtur och insikter – direkt i din inkorg.

integritetspolicy

Nöjda kursdeltagare säger:

Möt din kursledare 👋

Nedan svarar jag på vanliga frågor:

Vad är en FAQ?

En FAQ (Frequently Asked Questions) är vad många kallar för ”Vanliga frågor” eller ”Q&A” där du kan samla de vanligaste frågorna du får av kunder och som det finns enkla svar på.

Tips: Håll FAQ-svaren korta och inkludera länkar till mer djupgående information någon annanstans på din hemsida.

Vilka frågor kan vara med i en FAQ?

Vanliga frågor och svar kan såklart se olika ut, men för en hemsida som säljer onlinekurser skulle frågorna kunna vara t.ex: 

  • Hur lång tid tar kursen?
  • Hur länge har jag tillgång till kursen?
  • Vilken erfarenhet behöver jag ha för att gå denna kurs?
  • Finns det köpevillkor som jag kan läsa igenom innan jag investerar i en kurs?

Ska det endast vara vanliga frågor från kunder i en FAQ?

Du kan med fördel välja att både ha vanliga frågor från kunder, men också frågor med svar som du anser är viktiga för kunden att veta. En FAQ-del är ett bra verktyg för att fokusera på viktiga delar från din hemsida. 

Varför ska jag ha en FAQ?

1. God service
Om du har en FAQ på hemsidan som både är lätt att hitta och att navigera i, upplever kunden att du är angelägen om att hjälpa dem hitta lösningar. Det bygger tillit, vilket i sin tur är väldigt värdefullt för ditt varumärke.

2. Tid
Det sparar dig tid - kunderna kan hitta svar direkt på hemsidan och behöver därför inte kontakta dig för "enkla" frågor.

3. Större chans till köp direkt
En FAQ-del kan vara värdefull för säljprocessen för dina onlinekurser. Om kunden inte behöver uppleva osäkerhet, utan får svar på sina frågor direkt är chansen för köp större!

Kan jag nyttja min FAQ till något mer?

Ja, du kan bl.a. använda din FAQ för SEO (sökmotoroptimering). Genom att inkludera viktiga sökord och fraser i dina FAQ-svar kan du förbättra din webbplats synlighet på sökmotorer som Google. Detta hjälper dig att fånga upp organisk trafik från användare som söker efter dessa termer.

Vill du ha hjälp med sökmotoroptimering av din hemsida är du varmt välkommen att kontakta Ella productions samarbetspartner Mr. Stevens

Lägg till 30 minuters uppföljning via videosamtal.

Här finns möjlighet till en tilläggsprodukt om du vill sälja separata uppföljningssamtal, coachingsamtal etc till kursdeltagare/ föreläsningsdeltagare.

T.ex: Välj att lägga till 30 min videosamtal med ditt namn där ni kan ställa frågor om föreläsningens innehåll. Max antal – 10 personer. (Mejla dinnamn@mailadress.com för att boka en tid för detta efter genomfört köp.)